sâmbătă, 30 martie 2013

Un incepator intr-o lume noua

De mult timp am zis ca am sa imi fac un blog unde sa ma laud si eu cu operele mele de "arta".Probabil plictiseala, dar si lipsa de ocupatie m-a facut intr-un final sa o fac .
Sa facem cunostinta ! Eu ma numesc Popa-Timos Daniel, sunt din Bacau si am copilarit in Constanta. Nu de mult timp am descoperit ca imi place fotografia si am reusit sa imi cumpar un Nikon d3100 cu obiectiv 18-55mm VR( aici se pot vedea cateva fotografii realizate de mine ). Inca din copilarie, din spusele mamei de pe la 4 anisori, desenez cam tot ce imi tuna prin cap, si uite asa am ajuns la varsta de 17 ani disperat dupa masini si fara sa treaca o zi fara sa desenez una. Mai tarziu odata cu primul tatuaj a venit o noua pasiune, tattoo art. Nu ma consider un artist "profesionist" sau "profi" cum ar spune unii, sunt un incepator intr-o lume noua ! ( desene realizate de ceva timp , aici )

Un comentariu:

Anonim spunea...

mult succes...

E vie ma !